close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מועדון בת מצווה

מערכת שורשיא כסליו, תשעח29/11/2017

מועדון בר מצווה הוא דרך נחמדה לחגוג את הבת מצווה שלכם. עם המון אטרקציות

תגיות:
ישנם אולי כאלה שמתגעגעים לימים של פעם, שבהם מסיבת בת מצווה הייתה אירוע צנוע, אפילו צנוע מאוד, אבל השינוי המשמעותי שהתרחש בתחום זה כאן כדי להישאר – אין כמעט בנות 12 שמוכנות לוותר על מסיבה מושקעת וכיפית במיוחד, והן כמובן צודקות: בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים, רגע מרגש ומכונן בחיי כל ילדה/נערה שבעצם נכנסת אל עולם המבוגרים, ואירוע של פעם בחיים מן הראוי לציין במקום מתאים, מועדון בת מצווה איכותי ומקצועי.

לא בלי רישיון עסק
כשמחפשים מועדון בת מצווה, ועוברים על מספר אפשרויות, באופן טבעי העיניים נמשכות אל חלל הריקודים, פינות הישיבה, התאורה, האטרקציות ושאר מרכיבים שמשתלטים על תשומת הלב – אבל ישנו עוד פרט מהותי, גם אם סמוי מן העין: רישיון עסק. מועדוני בת מצווה ללא רישיון עסק לא מספקים לכם את רמת הבטיחות הנדרשת לאירוע שאליו מגיעים המון ילדות וילדים, ובנוסף עלול פשוט להיסגר אפילו בבוקר האירוע שלכם, ולגרום מפח נפש של ממש לכלת הבת מצווה ולכל חבריה.

אטרקציות מומלצות לבת מצווה
אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בכל אירוע מסוג זה, בנוסף לתאורה, לסאונד, להגברה ולעיצוב הפנים של אותו מועדון בת מצווה שבו בחרתם לקיים את המסיבה, הוא האטרקציות. למעשה במובנים רבים מה שזוכרים ממסיבת הבת מצווה הוא האטרקציות, שהרי בנות ובני ה-12 מתרשמים באופן טבעי בעיקר מהן.

בחלק מהמקרים בחירת מועדון בת מצווה מאפשרת לכם לסמן וי גם על סעיף חשוב זה, ובכך לחסוך זמן וכסף. במקרים אחרים תצטרכו לדאוג בעצמכם לפעילויות כיפיות לאורחים הצעירים (וגם לאלה הפחות צעירים, אם האירוע כולל גם את מי שעבר את גיל 12). האטרקציות כוללות קליפ בת מצווה (שמאפשר לנערה להפגין את היכולות והכישרונות שלה, ולפעמים גם לכל המשפחה להרגיש כמו כוכבים הוליוודיים לזמן קצר), כניסה שתגרום לכולם להתפעל (למשל ברכב אספנות או בליווי חבורת מתופפים), אטרקציות לשלב הריקודים שישמרו את אפקט ה"וואו!" (תותחי לדים, בלונים זוהרים, לייזרים, בובות ענק), ועוד.
עוד דגש במסגרת בחירת מועדון הבת מצווה הוא לדאוג שיהיו מספיק עמדות משחק מהסוגים השונים, כדי שכל אורחי הבת מצווה יוכלו ליהנות בלי לחכות יותר מדי בתור. בין האפשרויות: הוקי אוויר, כדורגל שולחן, גיטאר הירו, סימולטור נהיגה, פרו אבולושן, ג'אסט דאנס ועוד.

מועדון בת מצווה – לא לבני ובנות נוער בלבד
מרכיב חשוב אחר במועדוני בת מצווה מקצועיים הוא הדאגה למבוגרים שמגיעים לאירוע. אם בחרתם במסיבה משולבת, כזו שמגיעים אליה גם כל החבר'ה וגם בני המשפחה והחברים של ההורים, רצוי כמובן לוודא שגם מי שעבר את גיל 12 יוכל ליהנות במהלך הבת מצווה, ולשם כך המפתח הוא הפרדה. מתחם נפרד המיועד למבוגרים בלבד מספק להם אווירה נינוחה יותר, והזדמנות לבלות בהתאם לטעמם, כך שכל הצדדים יוצאם מרוצים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה